icon-whats

Tractament – Àcid Hialurònic

Àcid Hialurònic

L’Àcid hialurònic ha anat guanyant un paper cada vegada més important en el camp de la medicina i també en el món odontològic per la gran quantitat de beneficis que ens aporta.

Què és l’àcid hialurònic?

És un component reabsorbible que fabrica el nostre propi organisme la producció del qual va disminuint amb els anys. Per compensar la pèrdua de fabricació d’aquesta substància recorrem a tractaments amb àcid hialurònic.

Quins usos li donem en l’odontologia?

1. Afavoreix la regeneració tissular de les genives i la mucosa. És útil en cirurgia, ja que disminueix la inflamació i augmenta la cicatrització. Com a resultat disminueix el risc d’infecció després d’una intervenció quirúrgica.
  2. Reomplir papil·les interdentals. És especialment útil per reomplir, reconstruir i recuperar aquells espais entre dents a causa de la falta de geniva. És una solució realment eficaç.
  3. Redueix les patologies d’ATM. Disminueix la inflamació i dolor gràcies a la lubricació que frena l’avanç de la malaltia i disminueix la velocitat de deteriorament.
  4. Juga un paper molt important en l’estètica com pot ser:
    – la zona perioral: arrugues en sentit vertical com el codi de barres o el solc nasogenià entre d’altres.
    – el perfilat i volum labial: pot augmentar el volum dels llavis.
    – en el somriure gingival: és aquell somriure on es veu molta quantitat de geniva i l’àcid hialurònic pot reduir considerablement l’exposició gingival sense necessitat de cirurgia.
  5. Afavoreix la curació de llagues i/o úlceres orals gràcies al seu poder cicatritzant.

Artdental news

Subscriu-te i t’informarem puntualment